Intervju med Kalle Thåqvist.

Vi i dokumentationsgruppen har intervjuat Kalle Thåqvist!


Vad tycker du om musikalarbetet hittills?

 Jag tycker det är väldigt kul men jobbigt! Det är väldigt kul att hålla på med skådespeleri, men det är jobbigt att ha så långa skoldagar. 


Vad håller din grupp på med just nu?

Just nu så håller vi på och repeterar dom olika scenerna. Det är för att alla ska lära sig sina repliker.


Vilken roll ska du spela?
Jag ska spela store Skutt. Det är en roll som passar mig väldigt bra!

 

Är du nervös inför premiären?

Nej jag känner mig inte nervös! Min roll är inte så omfattande och jag har inte jättemånga repliker att komma ihåg.

 

Är era ledare bra?

Dom är jättebra! Det märks att dom har gjort det här förut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0